بهترین عطرهای یونیسکس

بهترین عطرهای یونیسکس | ۷ مورد از برترین‌ عطرها با امکان استفاده مشترک

عطر یونیسکس؛ محصولی با امکان استفاده مشترک

عطرهایی که خانم‌ها و آقایان می‌توانند به‌صورت مشترک از آن‌ها استفاده کنند، یونیسکس نامیده می‌شوند. در این مقاله بهترین عطرهای یونیسکس را به شما معرفی می‌کنیم.

فهرست ۷ مورد از بهترین عطرهای یونیسکس

عطرهای یونیسکس دارای رایحه‌ای ملایم هستند و توازن مناسبی بین نت‌های بویایی آن‌ها وجود دارد. این عطرهای خوشبو افراد را تشویق می‌کنند که مرزهای جنسیتی را کنار بگذارند و از طراوت و رایحه‌ای همه‌پسند بهره‌مند شوند. در ادامه 7 مورد از بهترین‌ عطرهای یونیسکس را به شما معرفی می‌کنیم.

 

اورتو پاریسی مگاماره

عطر مگاماره اولین گزینه برای استفاده مشترک است و با رایحه تلخ و خنک خود دل هر کسی را می‌برد. این عطر دارای ترکیبات دریایی خوشبویی است که آرامش دریا را به یاد آدم می‌آورد و ساخته دست الساندرو گالتیری، عطرساز مشهور ایتالیایی است. از رایحه دریایی این عطر باکیفیت را می‌توانید با استایل‌های رسمی و روزمره خود استفاده کنید.

زرجف کازامواتی رجیو

رایحه مرکباتی عطر زرجف رجیو آن را به یکی از بهترین‌ عطرهای یونیسکس برای تمام‌ فصول سال تبدیل می‌کند. این عطر نت‌های تند و شیرینی دارد و تضاد دلپذیری را در سمفونی رایحه‌ها ایجاد می‌کند. استفاده از زرجف رجیو برای محیط‌های داخلی و بیرونی پیشنهاد می‌شود.

 

کاپیتان بلک

یکی از قدیمی‌ترین و بهترین عطرهای یونیسکس، کاپیتان بلک است که با رایحه ادویه‌ای گرم و شیرین خود شناخته می‌شود. این عطر ماندگاری و پخش بوی بسیار بالایی دارد و در فصول سرد سال بدن شما را گرم می‌کند. کاپیتان بلک برای افراد سیگاری مناسب است و با نت‌های قدرتمند خود بوی بد سیگار را می‌پوشاند.

ناسوماتو بلک افغانو

بلک افغانو از همان سال عرضه توانست با رایحه گرم و تلخ خود توجه افراد خاص‌پسند را به خود جلب کند. روایح چوبی، توتون و قهوه نت‌های پرحرارت این عطر یونیسکس را تشکیل می‌دهند که برای فصل‌های سرد سال مناسب است. عطر بلک افغانو به افراد اعتمادبه‌نفس می‌دهد و دیگران را متوجه حضور آن‌ها می‌کند.

 

تام فورد امبره لدر

یکی از جدیدترین محصولات یونیسکس تام فورد، عطر امبره لدر است که در دسته عطرهای گرم و تلخ قرار دارد. بوی تند هل و نعناع هندی این عطر به طور کامل در محیط پخش می‌شود و ترکیب آن با رایحه گرم، حرارت و جذابیت شما را بالا می‌برد.

برخی از ویژگی‌های عطر تام فورد امبره لدر عبارتند از:

  • ماندگاری بالا
  • مناسب برای فصول سرد
  • پخش بوی قوی

 

دیزل بد

عطرهای چوبی گرمای لذت‌بخشی را به همراه دارند و بدن شما را در پاییز و زمستان گرم می‌کنند. دیزل بد نیز به‌عنوان یکی از بهترین عطرهای یونیسکس، رایحه‌ای چوبی و سرشار از گرما و تلخی را به شما ارائه می‌کند. این عطر دارای نت‌های قدرتمندی متشکل از هل، خاویار و تنباکو دارد و برای پوشاندن بوی سیگار نیز مناسب است.

 

الرحاب سلطان

برترین عطر عربی دنیا، الرحاب سلطان است که با ترکیب روایح چوبی و ادویه‌ای، خط بوی خنک و تندی را به شما ارائه می‌کند. این عطر پرفروش برای فصل‌های بهار و تابستان مناسب است و با پخش بوی فوق‌العاده‌اش جذابیت شما را افزایش می‌دهد.

فروشگاه عطر آروماتیک؛ بهترین مرجع برای خرید عطرهای یونیسکس

ما در مجموعه عطر آروماتیک، آرشیوی کامل از عطرهای یونیسکس را گردآوری کرده‌ایم. شما می‌توانید برای خرید آن‌ها از طریق سایت ما اقدام کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید