بهترین عطرهای چرمی دنیا

بهترین عطرهای چرمی دنیا | محبوب‏ترین عطرها با رایحه ماندگار

بهترین عطرهای چرمی دنیا؛ عطرهای زنانه و مردانه با بهترین رایحه‏ ها

استفاده از عطرهای خوش‎بو با ماندگاری بالا برای هر فردی ضروری است. یکی از محبوب‏ترین، بهترین و البته خوش‏بوترین عطرها در جهان، عطرهای چرمی نام دارند که در چند سال اخیر، طرفداران بسیار زیادی در بین بانوان و آقایان پیدا کرده است. اما بهترین عطرهای چرمی دنیا کدام عطرها هستند و چه مشخصاتی دارند؟ در این مطلب می‎خوانیم.

بهترین عطرهای چرمی دنیا چه محصولاتی هستند؟

عطرهای چرمی با رایحه تلخ و گرمی که دارند، می‏‎توانند تداعی‎کننده پوست چرمی کفش یا لباس‎های گران‏ قیمت باشند. اغلب عطرهای چرمی دنیا مانند عطر توسکان لدر با واژه لدر(Leather) همراه هستند که معنی این واژه چرم می‎باشد.

بهترین عطرهای چرمی دنیا به طور معمول از روایحی برخوردار هستند که ممکن است به مذاق آقایان خوش بیاید. اما عطرهای چرمی زنانه بسیار زیادی نیز در دنیا تولید می‎شوند که هر یک از خصوصیات و روایح خاص خود برخوردار هستند.  در ادامه برخی از بهترین عطرهای چرمی دنیا را معرفی می‎کنیم.

تام فورد آمبره لدر

یکی از عطرهای چرمی محبوب دنیا که در سال 2018 روانه بازار شد، عطر تام فورد آمبره لدر نام دارد. این عطر  به طور معمول برای افرادی توصیه می‎شود که رایحه ملایم و ماندگار را بیشتر می‌پسندند. ترکیبات اصلی عطر تام فورد آمبره لدر شامل چرم و هل می‎باشد.

علاوه بر این در نت‎های اولیه عطر تام فورد امبره لدر گل یاسمن و در نت‏های پایانی نیز خزه، عنبر و نعناع هندی دیده می‏شود. این عطر در قیاس با عطر توسکان لدر طرفداران بیشتری دارد. عطر تام فورد آمبره لدر از ماندگاری بالایی برخوردار است اما رایحه آن شبیه به عطر توسکان لدر غلیظ نیست.

تام فورد امبره لدر

بوتگا ونتا پور هوم اکستریم

اگر به دنبال بهترین عطرهای چرمی دنیا هستید، نام عطر بوتگا ونتا پور هوم اکستریم را به خاطر داشته باشید. بوتگا ونتا پور هوم اکستریم چرمی از ترکیبات متنوعی برخوردار است که این عطر را از ساده بودن دور می‎کند.

در بین برترین عطرهای چرمی دنیا، عطر بوتگا ونتا پور هوم اکستریم به نوعی لطیف بوده که مناسب استفاده روزانه است. ماندگاری این عطر بالغ بر 10 ساعت بوده و در بین عطرهای چرمی، از ماندگارترین‏ ها به شمار می‎آید. به طور کلی این عطر چرمی، خوش‏بو، منحصربه‎فرد و همچنین مقرون‏‌به‏‎صرفه است.

نت‌های این عطر عبارتند از:

  • نت‏های آغازین: توت، کاج و ترنج
  • نت‎های میانه: جوز هندی، صنوبر و پیمنتو
  • نت‎های پایانی: نعناع هندی، لبدانوم و چرم

اورتو پاریسی کویوم

از بهترین عطرهای چرمی دنیا می‏‎توان به عطر اورتو پاریسی کویوم اشاره کرد. این عطر هم برای آقایان و هم برای بانوان قابل استفاده است. شیشه 50 میل عطر اورتو پاریسی کویوم ظاهری اسپرت دارد و از یک لایه پوشیده از چرم نیز برخوردار است.

این عطر که محبوبیت بسیار زیادی در دنیا دارد، در سال 2021 به وسیله برند اورتو تولید و به بازار معرفی شد. رایحه‎ گرم و تلخ این عطر به شکلی است که آقایان و خانم‏‎ها می‎تواند در فصل‎های زمستان، پاییز و بهار از آن استفاده کنند. این عطر برای هر فضایی از قبیل قرارهای عاشقانه، دوستانه، جلسات کاری، دورهمی‏‎های خانوادگی و… گزینه مناسبی به شمار می‎آید.

بهترین عطرهای چرمی دنیا را از کجا باید تهیه کرد

این روزها بازار عطرهای تقلبی بسیار داغ است. بنابراین خرید یک عطر چرمی زمانی برای شما موفقیت‎آمیز خواهد بود که عطر مورد نظر خود را از یک مجموعه معتبر که ضمانت کیفیت کالا دارد، خریداری کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید