بهترین عطرها برای استایل رسمی | عطرهایی با رایحه فراموش‌نشدنی

افزایش اعتماد به نفس با بهترین عطرها برای استایل رسمی

حضور قدرتمند و با اعتماد به نفس در جلسات کاری و البته میهمانی‎های رسمی نشانه کمال شخصیت شما است. برای این کار بهتر است از لباس‎های شیک و البته بهترین عطرها برای استایل رسمی استفاده کنید. در این مطلب قصد داریم بهترین عطرها برای استایل رسمی مردانه و زنانه را به شما معرفی کنیم.

بهترین عطرها برای جلسات و رویدادهای رسمی

در زمان تهیه عطر، اغلب افراد تنها سلیقه خود را لحاظ می‌کنند که البته کار درستی هم است. اما اگر قصد خرید عطر رسمی مردانه یا زنانه را دارید، علاوه بر سلیقه خود، باید سلیقه اکثریت را هم در نظر داشته باشید. در واقع چنانچه شما عطرهای غلیظ و سنگین را مورد استفاده قرار می‎دهید و فکر می‏کنید که این عطرها امکان دارد مورد علاقه اکثریت افراد نباشند،  بهتر است از سایر عطرها استفاده کنید.

اگر قصد خریداری عطر مطابق با استایل رسمی را دارید، در ابتدا باید بدانید که رایحه‎هایی تند و تلخ بهترین عطرها برای استایل رسمی به شمار می‎آیند. در ادامه برخی از عطرهای سازگار با استایل رسمی را معرفی خواهیم کرد.

کرید اونتوس مردانه با رایحه ‏ای حیرت ‏آور مطابق با فضاهای رسمی

هر جا که نام عطرهای برتر مردانه در میان باشد، اسم عطر کرید اونتوس نیز مشاهده می‏شود. این عطر طی مراسم سالگرد برند کرید، سال 2010 میلادی معرفی و روانه بازار شد. بدون تردید عطر کرید اونتوس با رایحه دلپذیری که دارد، یکی از بهترین عطرها برای استایل رسمی به شمار می‏آید.

الیور و ارولین کرید که جزو اصلی‏ترین سهام‏داران برند کرید می‏باشند، سعی و تلاش بسیار زیادی برای این عطر انجام دادند که این عطر در نهایت مورد استقبال مردم قرار بگیرد. جالب است بدانید که در بسیاری از مراسم‎های بزرگ سینما در جهان، تعداد زیادی از سلبریتی‎ها همچنان از این عطر مردانه استفاده می‎کنند.

کرید اونتوس

نت‌های این عطر عبارتند از:

  • نت‎های آغازین: آناناس، سیب، انگور سیاه و ترنج
  • نت‎های میانه: نعناع هندی، توس، گل یاس و گل رز
  • نت‏های پایانی: گلسنگ، مشک، وانیل و عنبر

شنل چنس زنانه؛ مناسب خانم‏‎های شاغل و مستقل

یکی دیگر از بهترین عطرها برای استایل رسمی، عطر شنل چنس نام دارد که یک عطر زنانه است. این عطر کلیه ظرافت‎های عطرهای برند شنل را دارا است. عطر شنل چنس با رایحه‏‎های ملایم و باطراوت یکی از جذاب‎ترین عطرها برای استفاده در محل کار و میهمانی‏ های رسمی به شمار می‏ آید.

شنل چنس

غلظت این عطر به اندازه‏ای می‏باشد که مشام مخاطبان خود را پر نخواهد کرد، ولی در عین حال برای مدت طولانی ماندگار می‎ماند. عطر شنل چنس او وایو در گروه بویایی مشک اندود، چوبی و گل‎فام جای می‏گیرد، اما آکوردهای مرکباتی، گل‏فام و چوبی برجستگی خاصی در این محصول دارند.

نت‌های این عطر عبارتند از:

  • نت‎های آغازین: مرکبات، گریپ فروت و پرتقال خونی
  • نت‎های میانه: مشک سفید و یاس
  • نت‎های پایانی: زنبق، سدر و خس خس

ساواج دیور مردانه برای آقایان جذاب و جنتلمن

اگر به دنبال بهترین عطرها برای استایل رسمی هستید، ساواج دیور مردانه یکی از بهترین انتخاب‏ ها برای شما است. هر مرد جنتلمن و خوش‏ سلیقه‏ ای برای یک بار هم که شده باید رایحه‏ های دلنشین این عطر را تست کند.

لازم به ذکر است که کمپانی دیور جهت کمپین تبلیغاتی این عطر از جانی دپ بازیگر محبوب هالیوود استفاده کرد. همین کمپین موجب شد که مردم به کیفیت، ماندگاری و رایحه‎ فوق‏ العاده ساواج دیور مردانه پی ببرند و فروش این عطر به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کند.

دیور ساواج

نت‌های این عطر عبارتند از:

  • نت‌های آغازین: ترنج و فلفل
  • نت‌‌های میانه: فلفل صورتی، اسطوخودوس، نعناع هندی، فلفل سیچوان، لامی، شمعدانی و خس خس
  • نت‌های پایانی: لابدانیوم، آمبرکسان و سدر

خرید بهترین عطرها برای استایل رسمی را با دقت انجام دهید

در خرید بهترین عطرها برای استایل رسمی شما باید به برند، قیمت و کیفیت عطر دقت داشته باشید. در زمان تهیه عطر بهتر است ترجیحات خود را نیز در نظر داشته باشید و فراموش نکنید که استایل زیبا و خوش‏ پوشی، بدون وجود یک عطر مناسب کارایی چندانی ندارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید