بیوگرافی Nathalie Lorson طراح عطر لالیک بلک

بیوگرافی Nathalie Lorson طراح عطر لالیک بلک | معرفی خالق عطر لالیک بلک

بیوگرافی Nathalie Lorson خالق عطر لالیک بلک

ناتالی لارسون یکی از عطرسازان صاحب نام کمپانی فیرمنیش است. ما در این مطلب قصد داریم بیوگرافی Nathalie Lorson طراح عطر لالیک بلک را بررسی کنیم.

زندگینامه ناتالی لارسون، طراح عطر لالیک بلک

ناتالی لارسون یکی از عطرسازان برجسته و طراح عطر لالیک بلک معروف است. او در Grasse فرانسه بزرگ شد، جایی که پدرش شیمیدان خانه‌ی عطر Roure Bertrand Dupont بود. او در سال‌هایی که زنان بسیار کمی وارد عرصه عطرسازی شدند به عنوان یک پیشگام وارد دنیای حرفه‌ای عطرسازی شد.

ناتالی لارسون تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته شیمی آغاز کرد، اما به زودی متوجه شد که علاقه‌اش به عطرها و رایحه‌ها بیشتر از علم شیمی است. این طراح عطر به پیروی از پدرش تصمیم گرفت وارد حرفه‌ تولید عطر شود. بنابراین در مدرسه‌ی معتبر عطرسازی Roure Bertrand Dupont تحصیل کرد و به درجات بالایی از علم عطرشناسی رسید. او همچنین به مطالعه عمیق در حوزه عطرسازی پرداخت و از تجربیات عطرسازان مشهور بهره برد.

پس از اتمام دوره‌ی آموزشی، اولین کار حرفه‌ای لارسون در سال 1987 به عنوان یک عطرساز جوان، در IFF بود. سپس کمپانی فیرمنیش در سال 2000 او را به خدمت گرفت. Bvlgari Femme جزو اولین عطرهای موفق ناتالی لارسون به شمار می‌رود. او همچنین عطر‌هایی را برای برندهای معروفی مانند Gucci، Yves Saint Laurent، Giorgio Armani، Jil Sander، Dolce نیز ساخت. وانیل، بوی شن، علف‌های تازه بریده شده و درختان کریسمس از جمله رایحه‌های مورد علاقه‌ی ناتالی لارسون هستند.

سبک Nathalie Lorson در عطرسازی

انتخاب مواد خام نرم، صاف و شادی‌بخش امضای ناتالی لارسون در عطرسازی هستند. در میان تمام مواد خام، او عاشق کار با گل‌های مختلف مانند یاس، رز سرخ، مشک و وتیور است. ناتالی لارسون علاقه‌ی زیادی به تحقیق و انجام آزمایشات بر روی مواد مختلف دارد. به روز بودن و کشف مواد جدید برای ساخت عطرهای منحصربه‌فرد برای او بسیار پراهمیت است. مولکول‌ها، آکورد‌ها و نت‌های جدید بویایی، از مواردی هستند که ناتالی لارسون به دنبال کشف آن‌ها است.

 

لالیک بلک یکی از عطرهای مشهور Nathalie Lorson

یکی از عطرهای معروف Nathalie Lorson عطر لالیک بلک مدل انکرنویر است که در سال ۲۰۱۰ معرفی شد. این عطر با ترکیبی از نت‌های چوبی و گلی، نظر بسیاری از منتقدان و علاقه‌مندان به عطر را جلب کرد. لالیک مشکی، با ترکیب رایحه گرم و تلخ چوبی منحصر‌به‌فرد خود، بسیاری از آقایان خوشتیپ و خوش‌پوش را شیفته خود کرده است. این مدل از برند لالیک یکی از مدل‌های محبوب افراد مختلف در دنیا است و به‌طور خاص فقط برای آقایان ساخته شده است. تولید این عطر در قلب فرانسه، که مهد عطر و ادکلن دنیا است احتمالا نوید این را می‌دهد که با رایحه‌های اصیل و ماندگار طرف هستیم.

رایحه لالیک بلک به صورت جذابی با نت‌های بالایی از ادویه‌های ملایم و میوه‌هایی مانند لیمو و پرتقال آغاز می‌شود که شروع شاداب و انرژی‌بخشی را به این عطر می‌دهد. پس از چند دقیقه نت‌های میانی برجسته‌تر می‌شوند و ترکیبی از چوب صندل، گل‌ها و ادویه‌ها را معرفی می‌کنند. رایحه چوب، گل مریم و فلفل صورتی از جمله نت‌های میانی هستند که این عطر را گرم و جذاب می‌کنند. نت‌های پایانی لالیک بلک نیز به نوعی مکمل بی‌نظیری برای رایحه کل عطر می‌باشد. چوب صندل، چرم و مشک، پایه‌ای عمیق و ماندگار به عنوان نت پایانی به عطر می‌دهند که حس قدرت و جدیت را به شما منتقل می‌کند.

خرید عطرها و ادکلن‌های برندهای باکیفیت و معتبر در عطر آروماتیک

ما در عطر آروماتیک باکیفیت‌ترین عطرها و ادکلن‌های برندهای مختلف از جمله لالیک را برای شما فراهم کرده‌ایم. شما می‌توانید از طریق سایت ما اقدام به خرید این محصولات کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید