Best of Tom Ford 01

بهترین عطرهای برند تام فورد | مشخصات و مزایای عطرهای برتر این برند

بهترین عطرهای برند تام فورد هوش از سر شما می‏برند

برند تام فورد به عنوان یکی از مشهورترین‎ برندها در دنیا، از عطرهای بسیار مختلفی برخوردار است. از بهترین عطرهای برند تام فورد می‎‌توان به بلک ارکید، رز پریک، کاستا آزارا، لندن، لاست چری و همچنین عطر وایت پچولی اشاره کرد. در این مطلب به بررسی این عطرها و مشخصات آن‎ها می‎پردازیم.

معرفی برخی از بهترین عطرهای برند تام فورد

همانطور که گفته شد، برند تام فورد عطرهای بسیار متفاوتی دارد که این عطرها در سرتاسر دنیا محبوب و بسیار پرفروش هستند. برند تام فورد سال‎ها است که در این حوزه فعالیت دارد. عطرهای این برند ماندگاری بالا، روایح گیرا و تنوع بالایی دارند و هر یک می‎توانند به نحوی نظر شما را جلب کنند. در ادامه عطرهای برتر برند تام فورد را معرفی می‎کنیم.

نام عطر اسانس آغازین اسانس میانی اسانس پایه
تام فورد رز پریک زردچوبه و فلفل سیچوان رز نعناع هندی و دانه تونکا
تام فورد بلک ارکید

ترنج، لیمو ترش، گاردنیای یاسمنی ، قارچ توبر، نارنگی ماندارین، انگور فرنگی سیاه، یاس و گل یلانگ

ادویه جات معطر، یاس، میوه‌جات، گل یلانگ ، لاله مردابی و  ارکیده کهربا، نعناع هندی، وانیل، روایح دودی، شکلات، خس خس و چوب صندل سفید
تام فورد وایت پچولی گشنیز، ترنج، گل‎های سفید و  گل صد تومانی گل ختی، گل یاس و گل رز روایح دودی، روایح چوبی و نعناع هندی
تام فورد کاستا آزارا هل، تخم کرفس، چوب خیس سواحل، عود و جلبک دریایی نارنگی ماندارین، مورد، سرو، گیاه درمنه، اسطوخودوس و لیمو ترش صمغ درخت مصطکی، روایح دودی، وانیل، درخت بلوط، خس خس و صمغ کندر

تام فورد رز پریک Rose Prick

یکی از بهترین عطرهای برند تام فورد بدون تردید عطر رز پریک Rose Prick نام دارد.  این عطر در سال 2020 روانه بازار شده و گروه بویایی آن نیز چایپر گلی می‎باشد. از مزایای این عطر می‎توان به ماندگاری بالا آن اشاره کرد. عطر تام فورد رز پریک هم برای آقایان و هم برای بانوان قابل استفاده است.

تام فورد بلک ارکید Black Orchid

عطر بلک ارکید تام فورد یکی از محصولات محبوب این برند است که طبع گرم دارد. این عطر نیز در سال 2006 به بازار معرفی شده است و یک عطر زنانه به شمار می‎آید. عطر بلک ارکید بیشتر برای فصل زمستان مناسب است و گروه بویایی آن نیز شرقی وانیل می‎باشد. استفاده از این محصول باعث ایجاد حس جوانی می‎شود و همچنین اعتماد به نفس شما را افزایش خواهد داد. این عطر هم همانند تام فورد رز پریک از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است.

تام فورد وایت پچولی White Patchouli

عطر وایت پچولی یکی از بهترین عطرهای برند تام فورد است که فروش بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد. این عطر طبع معتدلی داشته و از گلهای سفید در ترکیبات خود برخوردار است. عطر وایت پچولی برند تام فورد مناسب بانوان بوده و از گروه بویایی چایپر گلی می‎‌باشد. با خرید این عطر متوجه خواهید شد که چه عطر خاص و متفاوتی را خریداری کرده‎اید چرا که عطر وایت پچولی از مزایای بسیار زیادی برخوردار است.

این مزایا عبارت‎اند از:

  • رایحه گیرا
  • ماندگاری بالا
  • افزایش حس اعتماد به نفس
  • مناسب برای تمام فصول
  • ترکیبات خاص

تام فورد کاستا آزارا Costa Azzurra

از دیگر شاهکارهای شگفت‎انگیز برند تام فورد، می‎توان به عطر کاستا آزارا اشاره کرد. این عطر در سال 2021 به بازار ورود کرد و با رایحه بی‎نظیر خود محبوبیت بالایی به دست آورد. عطر کاستا آزارا نت‎های باطروات، خاص و رایحه‎ای ماندگار دارد و از آن می‎توان به عنوان یکی از بهترین عطرهای برند تام فورد نام برد. گروه بویایی این عطر معطر آبزی، مناسب برای استفاده آقایان و بانوان و همچنین ایده‎آل برای تمامی فصول می‎باشد.

با خرید بهترین عطرهای برند تام فورد همیشه خوش‎بو و با اعتماد به نفس باشید

در این مطلب با بهترین عطرهای برند تام فورد آشنا شدیم و در خصوص مشخصات این عطرها نکاتی را بررسی کردیم. البته عطرهای این برند تنها به موارد ذکرشده در این مطلب محدود نمی‎شوند و تنوع بسیار بالایی دارند که شما براساس سلیقه خود می‎توانید برای خرید آن‎ها اقدام کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید