عطر آروماتیک، اولین پرفیوم بار آنلاین در ایران

زمانی که به عنوان یک پرفیوم بار فعالیت می کنید، این سوال پیش می آید که منظور از این عبارت چیست؟ وجه تمایز یک پرفیوم بار از سایر کسب و کارهای مشابه چه چیزی است؟ اونچه باعث استقبال از پرفیوم بارها می شود، کدام ویژگی است؟ در این مطلب به این سوال ها پاسخ داده شد تا کمی بیشتر با عطر آروماتیک و حوزه فعالیتش، آشنا شوید.

هدف اصلی پرفیوم بارها

پرفیوم بارها در اصل تمام فعالیت خود را همسو با سلیقه مشتری تنظیم می کنند و از این نظر همیشه و برای همه سلایق، گزینه ای جذاب در آرشیو خود دارند بنابراین رفع محدودیت هایی که توسط کمپانی های تولید عطر و ادکلن به مشتریان تحمیل می شود، یکی از مهمترین اهداف پرفیوم بارهاست.

پرفیوم بارها با حذف مخارج خط تولید و کاهش هزینه های بسته بندی در کمپانی های تولید عطر و ادکلن، ضمن حفظ کیفیت و جذابیت، محصولی مقرون به صرفه را برای مشتریان خود آماده می کنند. این موضوع باعث شده تا در آمریکا و اروپا هم شاهد فعالیت پرفیوم بارها و استقبال از اونها باشیم.

وجه تمایز عطر آروماتیک

پرفیوم بارها به شکلی متفاوت از افرادی که در زمینه فروش اسانس فعالیت می کنند، خدمات خود را ارائه می دهند. از آنجایی که استفاده از اسانس بصورت خالص، مضر، غیراستاندارد و آزاردهنده می باشد و ساخت یک عطر برای مصرف کننده نیاز به تخصص دارد، فعالیت اصلی پرفیوم بارها به تولید یک پرفیوم، ادوپرفیوم یا ادوتویلت استاندارد و ایمن برای مصرف کننده، اختصاص دارد.

عطر آروماتیک با رعایت استانداردهای لازم، ارائه ای با کیفیت و افزایش توان خرید مصرف کننده، فعالیت خود را از ابتدای سال 1401 به عنوان اولین پرفیوم بار آنلاین در ایران، آغاز کرده است. جایی که آرشیو بزرگی از محبوب ترین روایح را بدون تعصب به نام و برندی خاص، با کیفیتی بی نظیر و قیمتی باورنکردنی برای شما فراهم کرده ایم.

عطر آروماتیک برخلاف پرفیوم بارهای اروپا و آمریکا که روایح خود را بر مبنای کد به مشتریان ارائه می دهند، محصولات خود را بر مبنای نام عطری که کمپانی در زمان تولید رایحه از آن الهام گرفته، نام گذاری می کند تا بتوانید براحتی کار مورد نظر خود را بصورت آنلاین انتخاب نمایید.

سایر قابلیت ها

ارائه غلظت های متفاوت از یک رایحه، امکان شخصی سازی یک عطر معروف و طراحی یک رایحه اختصاصی از دیگر خدماتی است که در هر پرفیوم باری قابل ارائه است و در عطر آروماتیک نیز این خدمات به مشتریان خود ارائه می شود.

و اما…

اکنون که عطر آروماتیک در آستانه یک سالگی است، امیدواریم پس از مطالعه این مطلب با فروشگاه و چگونگی فعالیتش به عنوان یک پرفیوم بار، بیش از پیش آشنا شده باشید.

در ادامه این مطلب مشتاقانه منتظر شنیدن سوال ها و نظرات شما عزیزان هستیم بنابراین دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید